Alışveriş Siteleri İstatistikleri

Yurtdışı Alışveriş Siteleri

Yurtdışı Alışveriş Siteleri istatistikleri

BigCommerce, perakende ve ödeme uzmanları Meydanı ile birleşerek binlerce Amerikalı alıcıyı, çok nesil boyunca alışveriş alışkanlıklarını, davranışlarını ve tercihlerini derinlemesine inceliyor.

Alışveriş İstatistikleri

İşletmelerin çeşitli kanallarda dijital olarak var olması her zamankinden daha kolay. Square ve Mercury Analytics tarafından yürütülen 1,164 ABD'li işletme sahiplerinin 2017 satış noktası çözümleri araştırması şu sonuca varıyor:
% 56'sında fiziksel bir mağaza var
% 21'inde bir pop-up mağazası veya etkinliklerde pop-up var
% 34'ü kendi web sitesi aracılığıyla satıyor (bir web sitesi oluşturma platformu kullanarak)
% 25'i Facebook aracılığıyla satış yapmak (sosyal medyada bir bütün olarak% 40)
% 16 Amazon aracılığıyla satıyor (satın alımların neredeyse yarısı burada başlamak düşünülürse, daha fazlası gerekir)
% 22'si diğer pazar yerlerine (Amazon, Etsy, eBay, vb. Dahil olmak üzere)
Bununla birlikte, bir web mağazasını başlatmanın ne kadar kolay olmasına rağmen, çevrimiçi ticaretin ölçeklendirilmesi en deneyimli e-ticaret uzmanı için bile son derece zor. E-ticaret satışları artıyor, ancak pek çok perakende satış şirketi dijital satış kanallarından yararlanmak için mücadele ediyor.
2017'de başarının sırrı artık sadece oradan çıkıp nasıl yürüdüğünü görmek. En başarılı perakendeciler hem stratejik hem de çevrimdışı ve gayreti hedefliyor.
Çok kanallı satış deniyor ve BigCommerce ve Square işinizle işinizden satın almak isteyenler arasında nokta bağlantı kurmaya yardımcı olmak amacıyla geçtiğimiz yıl keşfedilen bir şey.
Ancak sadece tüm kanallarda yayın yapmakla ilgili değil. Satın alınmaya hazır bir kitleyi etkin bir şekilde hedeflemek, müşterileriniz üzerinde sağlam veriler ve istatistikler gerektirir.
Aşağıda, e-ticaret eğilimlerini, veri ve istatistik raporlamasını, YG'yi optimize etmek için Amerikalıların online olarak nasil alışveriş yaptıkları, neden müşteriler dönüştüğü, niçin etmediği ve işletmenizin çeşitli çevrimiçi kanallarda hedeflenmesi gereken şeyleri bulacaksınız.
Bu veriler, bir çevrimiçi alışveriş deneyiminde tüketicilerin neye baktıklarına dair bir pencere verir ve e-ticaret işletmenizi modern alışveriş alanına uyacak şekilde uyarlama potansiyelini gösterir. Bu bulgular, işletmenizin her alanında sızıntı yapabilir: ürün sayfaları, e-postalar, içerik pazarlaması ve çok daha fazlası.

Online alışveriş siteleri

Amerikalıların% 51'i çevrimiçi alışveriş yapmayı tercih ediyor
İnternet erişimi olan Amerikalıların% 96'sı hayatlarında çevrimiçi bir satın alma gerçekleştirdi, sadece% 80 son bir ay içinde
E-ticaret, yıllık bazda% 23 artarken, Amerikan küçük işletmelerinin% 46'sında bir web sitesi yok
Çevrimiçi siparişler 2016 yılının 3. çeyreğinde% 8.9 arttı, ancak ortalama sipariş değeri (AOV) sadece% 0.2 arttı - işlem büyümesinin toplam gelirden daha fazla olduğunu gösteriyor

Online alışveriş siteleri / eğitim bazında

Millennials'ın% 67'si ve Gen Xers'in% 56'sı mağazadan ziyade online alışveriş yapmaktan yana.
Bebek Boomers'un% 41'i ve Yaşlıların% 28'i satın almak için tıklar.
Millennials ve Gen Xers, her hafta (altı saat) eski alışveriş görevlilerinden (dört saat) yaklaşık 50% online alışveriş yapıyor.
Binyılların% 48'i marketlerde alışveriş yapıyor,% 76'sı büyük perakende sitelerinde,% 46'sı web mağazalarında veya bağımsız butiklerde ve% 29'u kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.
Gen Xers'in% 56'sı marketlerde,% 76'sı büyük perakende sitelerinde,% 49'u web mağazalarında veya bağımsız butiklerde,% 37'si kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.
Baby Boomers'un% 59'u marketlerde,% 74'ü büyük perakende sitelerinde,% 42'sinde web mağazalarında veya bağımsız butiklerde ve% 39'u kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.
Yaşlıların% 51'i marketlerde alışveriş yapıyor,% 66'sı büyük perakende sitelerinde,% 30'u web mağazalarında veya bağımsız butiklerde,% 44'ü kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.
Millennials ve Gen Xers haftada 6 saat çevrimiçi alışveriş yapıyor
Bebek Boomers haftada 4 alışveriş çevrimiçi harcama.
Yaşlılar haftada 2,5 saat çevrimiçi alışveriş yapıyor.
E-posta ticaret eğilimleri ebeveynlik durumuna göre
Ebeveynler bütçelerini çevrimiçi olmayan diğer ailelere göre (% 40'a karşı% 34) harcıyor ve her hafta çevrimiçi çevrimiçi alışverişlerde% 75 daha fazla zaman harcıyor (ebeveynler için 7 saat, 4 saatliğine ise).
Ebeveynler ebeveynlere göre çevrimiçi olarak% 61 daha fazla harcıyor (1,071 ABD doları karşın 664 TL).
Ebeveynlerin neredeyse yarısı (% 49) çevrimiçi alışveriş olmadan yaşayamayacağını belirtti.
ABD'li ebeveynlerin% 53'ü marketlerde,% 78'i büyük perakende sitelerinde,% 53'ü web mağazalarında veya bağımsız butiklerde ve% 34'ü kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.
Ebeveyn olmayanların% 54'ü pazar alanlarında,% 72'si büyük perakende sitelerinde,% 39'u web mağazalarında veya bağımsız butiklerde,% 37'si kategoriye özel çevrimiçi mağazalarda alışveriş yapıyor.

Cinsiyete göre e-ticaret eğilimleriErkekler son bir yılda kadınlara oranla% 28 daha fazla çevrimiçi harcama yaptığını bildirdi.
Erkeklerin% 52'si marketlerde alışveriş yapıyor,% 75'i büyük perakende sitelerinde,% 39'u web mağazalarında veya bağımsız olarak alışveriş yapıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sezonun enleri

Toluna Anket Sitesi