Bedava Blog Açmak


Bir bloga nasıl başlayacağınız konusunda ücretsiz, kolay, adım adım bir kılavuz mu arıyorsunuz?

Ücretsiz Kılavuz

Bu sayfadaki ücretsiz kılavuzum, güzel ve işlevsel bir blogun nasıl oluşturulacağını gösterecek, hepsi kolay bir adım adım eğitici (resimlerle).

bedava


Basit adım adım eğiticiyi kullanmaya hazır mısınız? Adım # 1'e gitmek için buraya tıklayın
Blog Starter’ın yeni başlayanlar için bir blog’u nasıl başlatacağına dair öğretici
Benim adım Scott Chow ve size blog yazmaya nasıl başlayacağımı göstereceğim. 2002'den beri bloglar ve web siteleri yapıyorum. O zamanlar kendi bloglarımın çoğunu yayınladım ve yüzlerce kişinin de aynı şeyi yapmasına yardım ettim.

Bir blog başlatmak, ezici ve korkutucu görünebilir biliyorum. Bu ücretsiz rehber, yeni başlayanlar için blog oluşturma ile ilgilidir ve size en temel bilgisayar becerilerine sahip bir blogcu olmayı öğretecektir. Yani 8 ya da 88 olsanız, kendi blogunuzu 20 dakikadan kısa bir sürede oluşturabilirsiniz.

İlk olarak bedava bir blogun nasıl oluşturulduğunu öğrendiğimde, bir ton hata yaptım, itiraf etmekten utanmıyorum. Kendi blogunuzu oluştururken aynı hataları tekrar etmemek için on yıldan fazla deneyimimden yararlanabilirsiniz. Bu ücretsiz kılavuzu hazırladım, böylece herkes hızlı ve kolay bir şekilde nasıl blog yazılacağını öğrenebilir. Ve herhangi bir noktada sıkışırsanız, lütfen bana bir mesaj gönderin ve size yardımcı olmak için elimden geleni yapacağım!
Bu tanıtımın geri kalanını atlayın ve blogunuzu oluşturmaya başlayın!

Blog nedir peki?

Kısaca bir blog, çoğunlukla blog gönderileri olarak da bilinen yazılı içeriklere odaklanan bir web sitesidir. Popüler kültürde en çok haber bloglarını veya ünlü blog sitelerini duyuyoruz, ancak bu kılavuzda göreceğiniz gibi, aklınıza gelebilecek herhangi bir konu hakkında başarılı bir blog başlatabilirsiniz.

Blog yazarları genellikle doğrudan okuyucularıyla bağlantı kurmalarına izin veren kişisel bir bakış açısıyla yazar. Ayrıca, blogların çoğunun, okuyucuların blog yazarı ile yazışabileceği bir "yorum" bölümü de vardır. Yorumlar bölümündeki okuyucularınızla etkileşim kurmak, blogcu ile okuyucu arasındaki bağlantıyı daha da ilerletmeye yardımcı olur.

Okuyucuya bu doğrudan bağlantı, bir blogun başlatılmasının temel faydalarından biridir. Bu bağlantı, diğer benzer fikirli insanlarla fikirlerinizi paylaşmanıza ve paylaşmanıza olanak tanır. Ayrıca okuyucularınızla güven oluşturmanızı sağlar. Okuyucularınızın güvenini ve sadakatini kazanmak, blogunuzdan para kazanma yolunu da açar, bu da bu rehberde daha sonra tartıştığım bir şeydir.

Bir blog başlatır mısın?

Kolayca bir blog oluşturmanıza yardımcı olacak basit adımlar
Bir bloga başlamakla ilgili yanlış kavramlardan biri, başarılı olmak için harika bir yazar olmanız gerektiğidir. Hiçbir şey doğrudan başka bir şey olamaz. İnsanlar blog sitelerini bir şeyler hakkında kişisel bir bakış açısı elde etmek için okurlar. Bu nedenle blog yazarlarının çoğu gayri resmi ve sohbet tarzında yazılır.

Ayrıca başarılı bir blog sahibi olmak için konuyla ilgili uzman olmanız gerekmez. Örneğin, bir yemek blogunun okuyucuları bir gıda bilimcisinden bir ders kitabı okumak istemezler, gerçek yemek, hata ve tüm gerçekte pişirmiş birinin deneyimlerini duymak isterler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Toluna Anket Sitesi

Sezonun enleri